    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Własna blokada?
    Date: Sat, 17 Nov 2007 14:27:10 +0100

    W wiadomości news:fhmcb3$9cs$3@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Jakiś czas temu we Wrocławiu była sprawa, gość przychodzi, patrzy
    > blokada, ale kiepsko założona, więc zdjął, do bagażnika i odwiózł na SM.
    > A oni jemu, zamiast podziękować, sprawę założyli.
    Bo było wrzucić do rzeki.
    Pamiętam, że kiedy blokady były nowością miały taki wpuszczany bolec (coś
    jak ruchome słupki parkingowe, tylko znacznie solidniejsze) na zamek tzw.
    "patentowy".
    Dobrym sposobem - jak ktoś miał trochę czasu - było po zastaniu blokady udać
    się do kiosku, kupić klej Super Glue, wpuścić do zameczka, poczekać chwilę
    aż zaschnie blokując na amen sprężynki, a potem udać się do strażnika,
    zapłacić karę i cieszyć oko jak rżną własny sprzęt.
    Przez jakiś czas woziłem nawet tubkę kleju w schowku na taką okazję. ;)
    A teraz? Kłóda wisi i zabawa praktycznie żadna.

    --
    Jotte