  • Data: 2011-01-19 07:21:06
    Temat: Re: Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-19 06:12, witek pisze:

    > jak sie prowadzi biznes to trzeba rowniez kalkulowac jego ryzyko.
    > jesli zakładasz, ze wszyscy ci będa płacić i na dodatek jeszcze w
    > terminie, to znaczy ze jesteś d..., a nie biznesmen.

    Problemem nie jest to, że ktoś nie płaci, tylko że nie można kogoś
    takiego się pozbyć w normalnym terminie.

    Gdyby każdy podchodził do tego tak logicznie, to albo w ogóle by nie
    wynajmował, albo żądał horrendalnego czynszu.

    Rozumiem, że jakby za trzymanie dolarów w domu była czapa, to też byś
    spokojnie pisał, że to kara jak kara, zgodna z aktualnym prawem, i
    trzeba ją po prostu "doliczyć" do kosztów biznesu, cokolwiek by to znaczyło?

    > Pieniądze, sa do odzyskania, tylko, że błednie założyłeś, że już jutro.

    Nie zawsze są.

    --
    Liwiusz