  • Data: 2013-09-04 11:15:17
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 10:41, Liwiusz pisze:

    > Po którymś przelewie to robi się już podejrzane, i rzeczywiście karny
    > kutas dla banku, ze na to pozwolił "bez mydła".

    No właśnie tu jest problem bo niektóre banki mają limit miesięczny
    ustawiony na 5k dajmy na to. To będę dalej reklamował w banku. Bo 1
    przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje.
    Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...
    Bynajmniej jeden forumowicz coś kombinuje a nie się nabija...