  • Data: 2022-12-11 10:36:03
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > to jaki był powód?

    AFAIR niby zwolnili go za to że musieli jego wpis sami ocenzurować bo
    się chłop zaparł i autocenzury nie zrobił. No i tak zmusił IKEA do zbyt
    otwartego pokazania do czego pracowników (IMHO) w praktyce *zmusza* pod
    groźba eskalacji aż po zwolnienie z pracy. Jak widać "wielka
    zagraniczna/szwedzka firma" od czasu do czasu musi przypomnieć ciemnym
    robolom jak daleko jest gotowa się posunąć jak będą śmieli bulgotać.

    Jakoś obstawiam że jak będzie następny raz to już nie jednoosobowy
    bo IKEA niezwykle skutecznie nauczyła że w kupie raźniej.
    IMHO Przy "zaczadzeniu" IKEA szanse na to w kilka lat są fifty-fifty.

    --
    A. Filip