  • Data: 2022-03-02 17:20:07
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > teraz, to nie wiem, o kim piszesz. Sądzisz, ze w Rosji do władzy mogą
    > dojść oszołomi zabierający swoim żołnierzom emerytury?

    Wcale mnie nie zdziwiło, że nie wiesz o kim, chociaż napisałem wyraźnie.

    To jeszcze raz, specjalnie dla ciebie: jeżeli ruskie trolle liczyły na
    emeryturkę od fiutina za swoją pracę, to się mogą mocno zdziwić.
    A że są ociężali umysłowo, to się jeszcze nie zorientowali i trollują
    dalej z rozpędu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr