  • Data: 2022-03-03 00:56:28
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-02, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE

    > Chcesz opierdalać Rosję za *samo* użycie uzbrojenia którego WP nie
    > poświęciła na ołtarzu politycznej poprawności? Zmieścisz się śmiało.

    Oczywiście, że chcę. To jest ponownie ta sama mentalność którą
    pokazujesz we wczesniejszym poście. To, że ktos inny nie jest świety,
    nie oznacza, że nie nalezy krytykować w tym wzgledzie innych. Bo u was
    biją murzynów nie daje przyzwolenia na zabijanie Ukraińców.

    > Nie mam pojęcia. Sprawa pocisków kasowych i RP/WP jakoś mi się
    > zapamiętała. Tak samo jak i użycie środków zapalających (białego fosforu)
    > *przeciw sile żywej* (ludziom/bojownikom) w Faludży. USA tego paragrafu
    > akurat nie parafowały.
    >
    > Czy naprawdę trzeba sprawiać wrażenie że Rosję można opierdolić "tylko"
    > za użycie "w ogóle" pocisków kasetowych i termobarycznych? Już sama

    Nie tylko. Równiez.

    > napaść na Ukrainę wystarczy do solidnego fundamentu opierdolu o ile się
    > unika nadgorliwości fanatycznego idioty. Jak ktoś ma przeciętną
    > inteligencje to do tego bez specjalnego trudu parę+ spraw dorzuci bez
    > sprawiania wrażenia podwójnej moralności Kalego albo sklerozy co do
    > szerokiego kontekstu.

    Zrozum, zbrodnia jest zbrodnią. Nie mówimy o krytyce putina za założenie
    skarpetek do sandałów. Tam zamordował 1000 osób, tu 5. Postulujesz, że
    tylko idioci będą mówić o tych pieciu. Czy Ty na pewno przemyślałeś
    strategię i kwestię, kto tu jest idiotą?

    > Ja nie ma zamiaru dać się Putinowi wyłgać _łatwo_ przez odparcie paru
    > _nadgorliwych_ oskarżeń.

    Ponownie, nie albo / albo, a również.

    --
    Marcin