eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWjazd samochodem w ludzi. › Re: Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
  • Data: 2020-10-29 21:17:03
    Temat: Re: Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jakie i czy również odpowiedzą pląsający po jezdni?

    Pląsający nie spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym? ;-)
    Chcącemu (pląsać po jezdni nie wyłączonej z ruchu) nie dzieje się
    krzywda?

    Mówiąc super cynicznie:
    Poważne obrażenia wymagałyby poważnych konsekwencji. Brak (znaczących)
    obrażeń jak dla mnie zostawia sporą swobodę prawnej interpretacji którą
    ja przełknę tylko dopóki nie stanie się zachęta do powtórek przez obie
    strony takich "zdarzeń". Przy czym kierowcy operują "bardziej
    niebezpiecznymi narzędziami" wiec zasługują na solidniejsze ostrzeżenie
    choć ja się solidaryzuje ze stojącymi w korkach przez [słowa powszechnie
    uznawane za BARDZO obraźliwe].

    --
    A. Filip