  • Data: 2020-10-30 06:47:58
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 23:25, Kubuś Puchatek pisze:

    > Nie jesteśmy jeszcze na etapie '89. Wtedy gospodarka sypała się tak, że
    > nie było wyjścia. Teraz jeszcze jest coś do ukradzenia i rozdania przez
    > dojną zmianę.

    W 89 też mówili, że się nie da a się dało. Rządy upadały w różnych
    okolicznosciach i niekoniecznie w wyniku kolapsu państwa.

    > To wg. mnie też jest do zmiany. Jakże tak, wstydzą się swojej pracy?
    > Niemożliwe...

    No na to wychodzi. Obowiązek nosić mają, tylko mają go w dupie,
    przełożeni też. Zresztą zapytaj roberta - twierdzi, że nie ma obowiązku,
    bo imiennik jest wymieniony jako część umundurowania, ale nie znaczy to
    że musi nosić a tylko może.

    > Nie ma obowiązku bycia kulsonem. Jest tyle innych zajęć, znajdą coś dla
    > siebie.

    Tylko wiesz - jak masz 40 i jesteś kulsonem zamiatającym krawężniki to
    twoja wartość na tynku pracy jest bliska ciecia czy ochroniarza. No i
    nie wiem jak z emką, bo oni mają emkę z mswia i czyste konto w zusie.
    Nieźle to sobie władza wymyśliła - wygląda na to że mają prawie
    niewolników (za kasę, ale jednak bez wyboru). Ogólnie niezłe bagno,
    jeśli ktoś ma ambicje na jakąś moralność i niezależność.

    --
    Shrek