eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik...Re: Winna grosik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ltemda$rvg$1@node1.news.atman.pl>
    <53fbbf46$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lthf0q$6mu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <53fc86ac$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Winna grosik...
    Date: Tue, 26 Aug 2014 15:54:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 40
    Message-ID: <53fc9193$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: apn-31-1-68-232.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: 1409061267 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2368 31.1.68.232:3359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3235
    X-Received-Body-CRC: 4292160430
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740891
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:69259fc7-6144-4995-a266-0105a1dc2f54@googlegrou
    ps.com...
    >W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 15:07:53 UTC+2 użytkownik Agnieszka
    >napisał:
    >> Przychodzi "klient" z jednďż˝ kartka papieru do skserowania, koszt dla
    >> >klienta 25 groszy, zysk dla kseruj�cego - jakie� 4 grosze. A
    >> "klient" ma >tylko setkďż˝. Nikt normalny, nie wiem jak prokliencko
    >> nastawiony, nie >zamknie punktu i nie poleci rozmieniaďż˝ tej setki dla
    >> tych 4 groszy, skoro >mo�e w tym > czasie przyj�� inny klient,
    >> kupi� cokolwiek i >zap�aci� jak cz�owiek.
    Można i tak(olać klienta)
    > Powszechna zasada marketingu mówi, że jeden zadowolony Klient przyprowadzi
    > do Twojej firmy kolejnych sześciu kupujących. A jeden niezadowolony
    > sprawi, że jedenastu nigdy nie przyjdzie.

    I kolejnym 11 osobom będzie trzeba wydawać z setki do 25 groszy?
    Na szczęście mam masę zadowolonych i nie tak problematycznych klientów.
    Nawet 12 "niesprzedanych" kartek ksero mnie nie puści z torbami.

    > Ale każdy sam swój biznes prowadzi.
    > Ja gdybym prowadził punkt usługowy ksero i miał w cenniku usługę za
    > 25groszy to starałbym się zapewnić na bieżąco drobne w kasie aby było na
    > wydanie reszty.
    >> I tylko bez takich, �e "to si� nie zdarza". "To" si� zdarza
    >> nagminnie.
    > To się zdarza wiec szanujący klienta handlowiec będzie miał zapewniona
    > odpowiednią ilość drobnych aby nie tracić klientów.

    Oczywiście. Podaj przykładową kwotę, którą powinien w drobnych na "dzień
    dobry" dysponować mały punkt mający dziennego obrotu, powiedzmy, jakieś 5000
    zł. 50% dziennego utargu? 80%?

    BTW ja od jakiegoś czasu zawsze mam wydać ze 100 zł dowolną kwotę. Trzymam
    100 zł w 1, 2 i 5 groszówkach. I jak mnie kiedyś jakiś niezadowolony klient
    naprawdę zeźli, to mu wydam. Mnie to nie boli, tylko zajmuje pół szuflady. A
    klienta to zobaczymy...

    Agnieszka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1