  • Data: 2008-04-23 12:26:00
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mylisz się. Przede wszystkim licencja to nie prawo tylko umowa cywilna.

    Nie wiem czy dobrze rozumuję.
    Jeśli instaluję na komputerze system Windows OEM, to zawieram z
    Microsoftem umowę. Jednym z warunków tej umowy jest instalacja systemu
    na nowym komputerze marki XXXX. Jeśli zainstaluję na innym komputerze,
    to łamię warunki umowy. Jeśli łamię warunki umowy, to mój system może
    zostać uznany za nielegalny podczas ewentualnej kontroli.

    Tak swoją drogą, czy ktoś już przeżył taką kontrolę i może powiedzieć,
    co robi Policja, kiedy na komputerze marki X jest zainstalowany system
    OEM przeznaczony dla marki Y?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik