    From: "woo-cash" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows XP OEM
    Date: Fri, 26 Dec 2003 22:31:20 +0100

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsi8g6$e3o$1@news.onet.pl...
    > Dostalem od kolegi z niemiec Windowsa XP professional OEM wersja DE. To
    jest
    > sama plytka ( oczywiscie z bardzo ladnym hologramikiem ) i naklejka na
    > opakowaniu, taka do przyklejenia na komputer.

    Jeśli to OEM, to jesli dostaeś ją bez sprzętu, do którego była dodatkiem, to
    nawet Ty nie masz licencji na ten program. Naklejka nic nie zmienia i nic
    nie zmienia, że płyta jest oryginalna.

    > wiec moglbym komus ja sprzedac i ten ktos moglby tego windowsa legalnie
    > uzytkowac?

    Patrz wyżej. Jeśli nie masz sprzętu i faktury na niego, to sam już jesteś w
    posiadaniu nielegalnej kopii, więc raczej tymbardziej nie możesz tego
    sprzedać (co najwyżej "na czarno", w cenie pirata, choć oczywiście ja Ci
    tego nie napisałem ;->).

    Pozdrawiam,
    Woo.

    - Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -