  • Data: 2006-10-02 20:26:06
    Temat: Re: Windows XP HOME w firmie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > z twoich posow moge jedynie wywnioskowac ze masz jaka sfobie na punkcje
    > windowsa a takze to nze nigdy ni ekorzystales z xp. Nie pisalbys takich
    > bzdur.

    Ummm... Jeśli to powyższe to norma dla tekstów generowanych przy pomocy
    produktów M$, to ja na prawdę nie mam nic do dodania ;-> (błąd na błędzie!)

    > nie pracuje jako root, i bynajmniej nie nalezy do osob ktore maja
    > problem z opdaleniem "worda".

    Ale już z włączeniem autokorektora - owszem.

    OK, EOT - ty widać musisz podczas pracy odpalać jakieś gierki "windows
    only" odporne na perswazję WinE. Ale wątpię, żeby normalne firmy
    opierały swoją działalność na graniu...

    Z moich obserwacji maszyn biurowych wynika, że najbardziej zaawansowaną
    grą jest tam z reguły pasjans ;->

    No, czasami jakiś klon tetrisa...