eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWindows OEM w firmie, zakupiony na początku działalności, a nowy komputer... › Re: Windows OEM w firmie, zakupiony na początku działalności, a nowy komputer...
  • Data: 2009-01-16 06:39:54
    Temat: Re: Windows OEM w firmie, zakupiony na początku działalności, a nowy komputer...
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.0901152325190.3252@quad..
    .

    > IMVHO na przeszkodzie Twojego toku rozumowania stoją tzw "zasady prawne".
    > Jeśliby prawo do odsprzedaży egzemplarza (bezwzględne) mogło zostać
    > uchylone przez doprowadzenie do bezużyteczności (po co komu LEGALNY
    > egzemplarz, z którym nie może zrobić NIC zgodnego z *pierwotnym
    > przeznaczeniem*) to na mój gust mamy do czynienia ze zjawiskiem
    > nazywanym "obejściem prawa".

    Przez m-c będzie w pełni funkcjonalny i aby był ciągle użyteczny, to
    sprzedać trzeba z komputerem na którym został zainstalowany.
    Zresztą, piszą na opakowaniu, że jeżeli coś Ci nie pasuje, to nie otwieraj
    pudełka. Chyba, że coś się zmieniło, bo od dawna nie kupuję takiego tworu
    /OEM/ a BOX-a i mam święty spokój z zasadami, aktywacjami, wymianą
    podzespołów itd.itp.
    --
    Maluch