  • Data: 2019-01-08 11:59:55
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    2&view=item&id=73:u
    id=110

    > Bo byl zlozony :-)

    Nie widze problemu zeby po ponownym zamontowaniu zrobic test obciązenia
    75kg ake sensu zbyt wielkiego tez nie widze...

    > A prawnie moga sie okazac bardzo istotne, jesli producent sprzedaje
    > cos, co nie dziala. I nie trzeba bedzie zwalac na majstra :-)

    Ja nie zwalam na majstra tylko uwazam ze wina jest conajmniej podzielona.

    > No i wyciagnelo sruby bez problemu.

    > Miesiac jednak wisialo ... cos sie stalo, czy plastik poplynal pod
    > obciazeniem.

    Mysle ze tak mogło być, zwłaszcza ze nawet sruby sie wygieły. Wiec moze
    po ptrochu, po trochu az przyszedł punkt krytyczny.

    --
    Pozdrawia... Budzik