  • Data: 2010-03-04 18:43:16
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-04 18:32, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Bo akurat prawo pod tym względem jest dość precyzyjne i choćby gość
    > zastawił Ci wyjazd zupełnie to i tak nie masz prawa mu uszkodzić
    > samochodu. Jeżeli chodzi o sam manewr cofania (bo jak się domyślam
    > wyjazd z garażu na tym polegał), to masz obowiązek upewnić się że w nic
    > nie wjedziesz, jeżeli nie potrafisz samodzielnie to masz obowiązek
    > zapewnić sobie pomoc innej osoby.

    W tym wątku opisuje przypadek kolegi któremu samochód uszkodzili
    wydał kasę na reperacje w ASO, wydał na adwokata, wydał na
    opinie rzeczoznawców a prawo mimo że precyzyjne uznało go za
    współwinnego i tych pieniędzy nie odzyska.
    I co na to szanowny Pan Teoretyk Prawa Precyzyjnego ?
    Może to prawo w sądach jest jakieś mniej precyzyjne ?