  • Data: 2020-06-07 15:30:24
    Temat: Re: Wiec wyborczy a brak maseczek
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Widziałem dzisiaj znów w dzienniku...
    >
    > Adrian na wiecu, a z tyłu szpaler działaczy stających ramię w ramię.
    > Więc w odległości zero od siebie. Część w ogóle bez maseczek, część
    > w maseczce zsuniętej z nosa. Czy policja będzie ścigać takich nie
    > przestrzegających zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego? Wszak
    > mają film w telewizji.
    > Nie licząc tłumu z przodu z podobnym podejściem do zasad.

    oraz dziś tu na zdjęciu:
    https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
    denckie-2020/aktualnosci/news-wybory-2020-andrzej-du
    da-musimy-zrealizowac-budowe-kanalu-po,nId,4541060

    No chyba, że jak twierdzą jakieś szumowiny, noszenie maseczek przy
    bliskim kontakcie z obcymi ludźmi na zgromadzeniu to tylko
    zalecenie, a nie obowiązek.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65