eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWidnykacja nienależnej fakturyRe: Widnykacja nienależnej faktury
  • From: "Dawid Milczarek" <d...@w...home.pl_fifarafa_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <cmtk3d$asm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Widnykacja nienależnej faktury
    Date: Wed, 10 Nov 2004 19:00:47 +0100
    Message-ID: <6...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.62
    X-Trace: news.home.net.pl 1100109649 212.85.112.62 (10 Nov 2004 19:00:49 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 64
    X-Authenticated-User: dm.world@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:254563
    [ ukryj nagłówki ]

    Z checia nic wiecej bym nie robil tylko patrzyl z politowaniem i na to, co
    dalej...
    > Witam.
    >
    > Wypadki chodzą parami :-(
    >
    > Mam prośbę o pomoc, bo nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić.
    >
    > Sprawa wygląda w ten sposób.
    >
    > W maju 2004 chciałem kupić telefon z aktywacją w sieci plusgsm. W salonie
    >
    > firmowym plusa w Krakowie przedstawiłem jako jeden z dokumentów
    > potwierdzenie o zameldowaniu. Po tym jak podpisałem umowę pracownik
    > powiedział mi , że nie dostane aktywacji jeśli nie wpłacę kaucji. Na to
    > ja
    > się nie zgodziłem i poprosiłem o unieważnienie umowy. Pracownik poradził
    > mi
    > abym przyniósł zaświadczenie o pobieraniu stypendium doktoranckiego na
    > UJ.
    > Następnego dnia już na podstawie zaświadczenia o stypendium podpisano ze
    > mną
    > ( bez kaucji ) umowę.
    >
    > Po kilku tygodniach otrzymałem dwie faktury , za dwie aktywacje. Po
    > telefonie do plusa powiedziano mi iż mam nie płacić tej drugiej faktury,
    > że
    > została ona wysłana przez pomyłkę. Tydzień później zadzwoniono do mnie z
    >
    > plusa i upewniano się czy mam jedną czy dwie aktywacje.
    > Nie dostałem już potem żadnej faktury więc uznałem iż wszystko jest w
    > porządku.
    >
    > Tydzień temu otrzymałem pismo z firmy windykacyjnej dotyczące
    > niezapłacenia
    > przeze mnie w.w. faktury. Zadzwoniłem do plusa i oni kazali mi się nie
    > przejmować iż wszystkim się zajmą. We wtorek zadzwoniono do mnie z firmy
    > windykacyjnej iż sprawa nadal jest w toku oraz że mam zapłacić fakturę.
    > Tym
    > razem poszedłem do salonu firmowego plusa z prośbą o otrzymanie
    > potwierdzenia złożenia reklamacji, aby wstrzymać windykacje faktury na
    > czas
    > rozpatrywania reklamacji. Pracownik plusa odmówił tłumacząc się iż nie ma
    >
    > takich uprawnień. W toku burzliwej rozmowy wyszło iż złożyłem ponownie
    > reklamacje tym razem w na piśmi w salonie firmowym. Pracownik wysłał
    > faksem
    > kopie tej reklamacji do firmy windykacyjnej. Przy okazji zapewniał mnie
    > iż
    > plus wysłał już pismo w sprawie wstrzymania procedury windykacyjnej do
    > firmy
    > windykacyjnej.
    > Dzisiaj pracownik firmy windykacyjnej powiedział iż nie otrzymał żadnego
    > pisma z plusa o wstrzymaniu , tylko ten faks ode mnie , na którym nie
    > potrafi odnaleźć pieczątki plusa.
    >
    > I tu moje pytanie co mógłbym jeszcze zrobić.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jarosław Grolik



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1