    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Tue, 11 Jul 2023 16:56:47 +0200
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8du1p$5sn$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8e746$aja$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8e8ob$bst$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8e95q$btk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u8el9h$j40$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1tjye88wjwc1f$.9vuyi6f6k2wh$.dlg@40tude.net>
    <u8eom5$la9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8f8mh$viu$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <g2JqM.27489$YL1.25152@fx04.ams1>
    <u8ggrl$s86$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <h%0rM.310887$k4b1.94356@fx12.ams1>
    <u8i7eu$129$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cL2rM.208740$RWb2.195603@fx13.ams1>
    <u8jncv$q8a$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Tue, 11 Jul 2023 16:04:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja to rozumiem. Z tym, że skoro zaistniało zdarzenie bardzo mało
    > prawdopodobne zdarzenie, to trudno za to winić motorniczego, czy też
    > konstruktora tramwaju.

    Hm, czy takie mało prawdopodobne ... z jednej strony jak pisałem -
    widać rzadko sie zdarza, z drugiej - to przeciez normalne, ze drzwi
    kogos przytną.

    > Jaki tramwaj jest, to wszyscy widzą. Podgląd, ze
    > tramwaj przeszkadza motorniczemu jest moim zdaniem niedorzeczny. Wykazanie

    No sam przeciez rysowałeś, ze połowa schowana.

    > Informacja, że motorniczy obserwował lusterko przez 1,5 sekundy ma
    > znaczenie, gdyby po tym czasie coś się tam zmieniło. Jeśli dziecka nie
    > było widać, to jakby minutę tam stał, to by to nic nie dało. Jak było
    > dziecko widać, to i sekunda byłaby wystarczająca.

    No, na zauwazenie dziecka położonego gdzies tam nisko, moze i za mało.
    Przyglądałby sie uważnie, to by zauwał i nie ruszył.

    J.