  • Data: 2023-07-08 16:14:59
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak tam ten czujnik zamkniętych drzwi działa, ale pewnie
    > możliwa jest sytuacja, że sygnalizuje zamknięcie, a ktoś jest
    > przytrzaśnięty fragmentem ubrania. Zakładam, że jakby sygnał pokazywał,
    > że drzwi są otwarte, to by to wypunktowali.

    Ten czujnik po prostu wykrywa, że drzwi nie zostały domknięta. Jak
    wsadzisz na przykład rękę pod kątem (w sensie stycznie do drzwi) to się
    wypaczą ale czujnik zamknięcia uzna że są zamknięte.

    Tak naprawdę winny jest ten co tolerował ekspoatację tych tramwajów
    wiedząc że nie widać tych drzwi i poskąpił na kamery.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!