  • Data: 2009-06-10 05:07:52
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0mlfi$i1t$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale tak jest.
    > Nie ma co do mechanizmu różnicy między wierzącym, że bóg (jakiś) istnieje,
    > wierzącym, ze żaden nie istnieje.
    > Łatwo sprawdzić, czy twierdzący jedno czy drugie jest człowiekiem myślącym
    > czy durniem.
    > Zabawmy się.
    > Oto pytanie: czy bóg istnieje.
    > Teraz kto chce niech sobie udzieli odpowiedzi, a potem przewinie spoiler.

    szkoda ze wyciales to zdanie
    > rozumiem ze wierzysz ze nie ma wszystkiego o czym nawet nie wiesz?

    bo wtedy caly ten twoj wywod jest totalnie bez sensu

    > Na to pytanie jest niewiele odpowiedzi, wszystkie daje się sprowadzić do
    > kilku schematycznych rodzajów:
    > - tak, istnieje - niech twierdzący to udowodni, twierdzenia bez dowodu są
    > właściwe głupcom
    > - nie istnieje - jak wyżej

    tylko istnienie czegos musisz udowodnic,
    na pytanie czy jotte gwalci staruszki, to ja bede musial dostarczyc dowodow
    ze tak jest, a nie jotte ze tak nie jest
    idac twoim tokiem rozumowania, musimy zalozyc ze istnieje wszystko co komu
    chora wyobraznia do glowy przyniesie, bo przeciez fakt ze ktos tego nigdy
    nie zaobserwowal, nie jest argumentem dowodzacym ze tego nie ma