  • Data: 2009-06-18 21:20:44
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1e912$q2u$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > a pozorne członkostwo w PZPR albo w SS też nie?

    Żyjacych człoków SS mamy chyba już nie za wielu. PZPR oczywiście wiecej. Z
    tym, że obydwa te dwa twory nie istnieją, toteż nie są tu najlepszym
    źródłem porównań. Jeśli kogoś spotykają jakiekolwiek dolegliwości z tytułu
    przynależności do SS czy PZPR, to na pewno nie z tytułu obecnej
    przynależności. A faktu, ze ktoś tam kiedyś należał zmienić się nie da -
    tak jak z Kosciołem - bo to po prostu jest fakt i tyle.

    > z pozornym członkostwem w jakiejkolwiek sekcie jest podobnie:O)

    teoretyczne podobnie. Fakt, że członkom niektórych kościołów czy sekt
    niektóre służby się bardziej bacznie przyglądają, ale póki co na tym się
    toraczej kończy.