  • Data: 2003-10-12 19:47:26
    Temat: Re: Wezwanie za wycieraczką samochodu - Straż Miejska
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> niebacznie popelnil
    news:967jovobgrqd6gpkfbfd1eevhq0ddcf9qf@4ax.com:

    > Nieprawda ! Nic takiego NIE napisałem !
    Ja tak zrozumiałem:
    "Zobowiązany oznacza nałożenie na niego 'obowiazeku' (tu:prawnego)
    czyli musi (a nie 'może' czy 'powinien'wskazać. Jeśli nie, to podlega
    karze w oparciu o art. 65 § 2 KW" i
    "Prawo jest takie jakie jest i nic tu po naszycvh stanowiskach"

    > 1. Skoro nie odpowiadam, to widać nie czuję się upoważniony do
    > interpretacji zapisów prawa - od tego jest SN.
    Ależ nie podejrzewasz mnie chyba że oczekiwałem powszechnie
    _obowiązującej_ wykładni prawa!!!

    > 2. Nie sądziłem, że mam obowiązek odpowiedzi na
    > każde Twoje pytanie.
    Łomatko! Na liście dyskusyjnej ktoś postawił problem, ktoś wyraził
    swoje zdanie, ktoś POPROSIŁ o wyjaśnienia - gdzie tu żądania?
    To news. Tu sie prosi.

    > A skoro nalegasz,
    Faktycznie

    > to w mojej ocenie
    i o taką chodziło

    > nie można powierzyć w tym samym momencie
    > (zapis:"w oznaczonym czasie") jednocześnie kilku osobom.
    Wykluczasz możliwość pozostawienia kluczyków przez właściciela w domu
    z hasłem "jak potrzeba to bieżcie"?

    > Przetłumaczysz powyższy zlepek na polski ?
    Hm, może nie do końca po polsku: moja upierdliwość w zadawaniu pytań
    nie ma charakteru ataków personalnych, a tematyczne ;)))

    --
    pozdro
    poreba