  • Data: 2002-04-24 06:58:20
    Temat: Re: Wezwanie z US
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"
    > Na jakiej podstawie twierdzisz że US nie ma prawa
    sprawdzić twojego miejsca
    > zameldowania?
    (.......)
    >ROTFL, wybacz ale jak to co obchodzi US gdzie ty mieszkasz.
    Przecież
    >właśnie to gdzie mieszkasz okresla twój US, a nie adres
    zameldowania. Zwróć

    to jakie jest wlasciwie twoje zdanie co do adresu
    zameldowania, bo w kazdym poscie piszesz co innego ;-))

    Ja ponad 2 lata nie bylem nigdzie zameldowany i US o tym
    wiedzial, nawet w tym wlasnie czasie zmienilem urzad
    aktualizujac swoje dane na NIP3 ale bez zameldowania
    No to wg ciebie co ten urzad mial sprawdzac jak wiedzial ode
    mnie ze nie mam zameldowania ?
    cieszyli sie ze place podatek wlasnie u nich bo taki adres
    zamieszkania (w niedokonczonym domku) podalem
    *** blad ***