  • Data: 2004-10-04 12:26:51
    Temat: Re: Wezwanie od strazy miejskiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Sep 2004, Artur Golanski wrote:

    >+ Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał:
    >+
    >+ >kto jest właścicielem to się domyślam, a jaka jest definicja posiadacza?
    >+ Jest to osoba uprawniona do rozporządzania rzeczą.

    Tylko w art. 336 nie sprecyzowano "innego prawa" :]
    Mam na myśli "posiadanie w złej wierze" (we wszystkich odmianach)
    konkretnie na myśli :] z czego w połączeniu z art. 340 i 241 wynika
    że złodziej *jest* posiadaczem :[
    Uprawnionym "prawem kaduka" jak rozumiem, usiłując się dopasować
    do twoich słów :)

    pozdrowienia, Gotfryd