  • Data: 2007-08-09 06:00:05
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty od osoby fizycznej
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:f9ddhv$f86$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jakie sa zasady tworzenia takiego wezwania?
    > Mam na mysli termin, odsteki karne. Czy takie
    > parametry sa gdzies opisane? Czy moge sam ustalac termin
    > i odsetki?
    Spójrz na mój watek "Reklamacja nie rozpatrzona w terminie" z dnia 8 lipca br.
    Po 30 dniach od zlozenia reklamacji, gdy nie otrzymalem odpowiedzi na nia - a
    tym samym reklamacja z mocy prawa zostala uznana za przyjeta, wyslalem wezwanie
    do zaplaty. Opisalem w nim, kogo i do czego wzywam, na jakiej podstawie
    (przekroczenie terminu na rozpatrzenie reklamacji). W wezwaniu domagalem sie
    zwrotu postulowanej w reklamacji kwoty oraz kosztów samego wezwania. Konkretne
    przepisy znajdziesz we wspomnianym watku :)