    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty - ale o co chodzi ???
    Date: Wed, 14 Mar 2007 11:31:01 +0100

    Użytkownik "Krzysiek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:et8i5f$8cc$1@news.vectranet.pl...
    > Witam Wszytskich
    >
    > Tydzień temu otrzymałem z firmy windykacyjnej wezwanie do zapłaty.

    Weź prawnika i zaskarż ich za straty moralne! Brak kompetencji powinien
    być jakoś karany!
    Mi ostatnio Era wysłała fakturę za telefon, za który zapłaciłem u kuriera!
    Krew mnie zalała! Zacząłem sobie przypominać:
    Czy ten kurier dał mi jakieś pokwitowanie za wpłacone 500?
    Może mnie orżnął? Na szczęście mam świadków, 3 osoby!
    Ale czy mam ich włóczyć po sądach?

    Po dwóch minutach, żeby się do końca nie zagotować, dzwonię do Ery,
    i spokojnie staram się wytłumaczyć babce, o co chodzi (co będę biedą
    telefonistkę lżył, ona tam tylko pracuje!), Babeczka rozumiejąc moją sytuację
    serdeczne przeprosiła, i stwierdziła, że umowa z firmą kurierską jest prawdopodobnie

    tak podpisana, że kasa jeszcze (po miesiacu) jeszcze nie wpłynęła na konto Ery,
    a automat wysłał kwity... automatycznie. Więc jeszcze raz wyraziłem swoje
    niezadowolenie z faktu otrzymania faktury, podziękowałem Pani serdecznie
    i odłożyłem słuchawkę. Za kilkadziesiat minut zadzwonił do mnie automat
    Ery sądujący poziom zadowolenia klienta z obsługi BOA Ery... zwykle wciskam trzy x 5,

    tym razem odłożyłem słuchawkę.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    maricn