  • Data: 2013-02-20 16:26:43
    Temat: Re: Wezwanie do usunięcia braków formalnych
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kg2nn0$bdg$1@news.task.gda.pl...

    > Złóż ten sam pozew, jak pozwany wniesie papierowy sprzeciw, to się do
    > niego ustosunkujesz.
    >
    > Dopłacasz tylko na wezwanie sądu - tutaj praktyka (czy się dopłaca) jest
    > różna.

    Dzięki, jedno mnie tylko zastanawia - przecież pisałem ten pozew już raz do
    E-sądu ... czyżby sąd właściwy nic nie dostał, czy takie są przepisy?
    Chciałbym pewne rzeczy w pozwie sprecyzować, jeśli go nie otrzymali to nic
    się przecież nie stanie ... Aha, czy w tym wypadku rozprawa będzie wiązała
    się z moim osobistym stawiennictwem (srednio mi się uśmiecha jechać 300 km)?