    From: Łukasz Lubojański <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Date: Mon, 07 Aug 2006 13:47:55 +0200

    Lookasik wrote:

    > tylko choroba lub inna usprawiedliwiona przyczyna

    > nie do Ciebie nalezy decyzja
    >
    > - kupiłem kartę na allegro i zostałem

    > nalezy Ci sie kasa za utracony zarobek i przejazd /najtanszym srodkiem
    > komunikacji/

    > dzien nieplatny /chyba ,ze inaczej pracodawca ustalil/ ale ma obowiazek
    > Cie zwolnic

    > a potem kazdy sie czepia ,ze sady zle dzialaja a kazdy je olewa

    Nic dziewnego jak biorą na świadka byle kogo kto kupił od gościa na allegro
    i nic nie wie więcej - ja im przeca nic a nic nie pomogę - zresztą to było
    już rok temu. Zresztą wcale nie przejołem gościem - kupiłem se od razu
    (konkretnie kartę CF) u innego klienta. Pewno ten co by stracił u niego
    pełno kasy to by przyjechał a ja straciłem jak na razie tylko czas.

    Dla mnie to tak jak by wezwać Pana na drugi koniec Polski za rok i zapytać
    sie - co Pan tu dzisiaj napisał. Też już Pan nic nie będzie pamiętał i nie
    będzie widział sensu - przeca to można wydrukować i przeczytać.

    > ps sprobuj napisac o przesluchanie Cie w "Twoim" sadzie w ramach pomocy
    > prawnej

    A gdzie będę musiał załatwić ten zwrot - tam na miejscu muszę to załatwić
    czy w swoim miejscu zamieszkania ?
    Jak pojadę pociagiem to muszę brać dodatkowo jakiś papierek czy wystarczy
    ksero biletu kolejowego ?

    Łukasz Lubojański