eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia? › Re: Wersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia?
  • Data: 2009-02-05 21:25:02
    Temat: Re: Wersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 21:52
    (autor adp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@w...go
    oglegroups.com>):

    > Jestesmy na grupie prawniczej, poza tym SJP slynie z lakonicznych i
    > niewyczerpujacych definicji. Proponuje wiec skorzystac z encyklopedii.
    > Wikipedia zaczyna od zdania:

    A co mnie obchodzi wikipedia? Dla mnie to tortury i sobie ich nie życzę. Nie
    ważne z jakiego powodu.

    > "celowe zadawanie komuś cierpień fizycznych, psychicznych bądź
    > moralnych,

    Czyli się zgadza.

    > przede wszystkim poprzez zadawanie silnego bólu."

    i nawet dalej też się zgadza.

    > Przekarmienie? Szpitalna sonda powoduje patologiczne przekarmienie,
    > wywolujace niepotrzebne cierpienie - czy tak mam to rozumiec? No
    > niestety, odbieram to raczej jak dziwny "żart".

    Sam jesteś dziwny, skoro nie możesz zrozumieć, że ktoś nie chce cierpieć
    przez 20 lat tylko temu, że inny se wymyślił, że taka jest etyka.

    EOT.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2