  • Data: 2010-09-23 07:47:28
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna i przepisy
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-23 09:36, Alek pisze:
    > Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał

    > Ty tam nie jesteś od walczenia z szefem tylko od wykonywania jego poleceń. W
    > sumie on niepotrzebnie przedstawia tobie jakiekolwiek (trafne lub nie) argumenty.

    Jak szef jest dupa (za przeproszeniem), to się z nim walczy. Z resztą to nie
    jest prywatna firma tylko uczelnia wyższa, a dokładniej jeden wydział. A szef to
    jest tylko zastępca dziekana p. o. kierownika administracyjno - technicznego. A
    szef, to ja tylko tak sobie o nim powiedziałem. A czy to jest normalne, że
    siedzimy w 3 w pokoju o pow. 13,5 m2 razem z serwerami, komputerami, magazynem
    części i w tym samym pokoju mamy też serwis? To jak ja mam nie walczyć o
    pomieszczenie? Łatwo jest krytykować jak się nie zna specyfiki tej pracy. W
    każdej normalnej firmie byłoby nie do pomyślenia taka sytuacja. Ehh.