  • Data: 2010-12-01 11:53:16
    Temat: Re: Weksel w jakiej jest grupie wierzytelności ????
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 21:55:55 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo prawo wekslowe powstało jakoi miedzynarodowa norma. Było unormowaniem
    > związanym z niedostatkiem w zakresie usług bankowych. Teraz już tej funkcji
    > u nas raczej nie pełni, za to jest wykorzystywane w różnych dziwnych celach
    > cokolwiek niezgodnych z założonych w chwili stanowienia prawa.

    I to musi być nadal zgodne z międzynarodowymi normami czy po prostu brak
    woli zmian? Albo coś innego stoi na przeszkodzie?

    Mnie nawet nie tyle chodzi tyle o "urzędowy blankiet", co o ten numer lub
    inny jednoznaczny identyfikator, który by uprościł umorzenie weksla. Albo
    jednoznacznie wiązał umowę wekslową z wekslem in blanco.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl