    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Tue, 26 Jun 2012 23:12:22 +0200

    ToMasz napisał(a) :
    > możesz oglądać TV na czymś co telewizorem nie jest i jest to
    > legalne. możesz oglądać TV na kompie i słuchać radia w telefonie GSM
    > (bez abonamentu), gdyż główną funkcją tych urządzeń jest inne zastosowanie.
    > nie przejmujcie się, jeszcze parę lat i bedzeimy oglądać streaming po
    > necie a nie telewizje.

    To się wprowadzi inny podatek, nazwany inaczej, co za problem?

    Nie widzę konieczności płacenia podatku na firmę, podszywającą się
    pod firmę publiczną, której misją są sowicie opłacane reklamy. Ot,
    choćby, kiedyś mój ulubiony, program III PR. Reklamy jawne - 7 razy
    w ciągu godziny, reklamy równie jawne, ale bez słowa "reklama" na
    początku i końcu - kilka razy w ciągu godziny. Te ostatnie to np.
    "prognozę pogody sponsorowała firma Oknex z Koluszek".

    To ja mam w d... taką misję publiczną.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]