  • Data: 2012-06-27 11:50:58
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:

    > Popatrz. Zamiast sfinansować PR i TV okradają starszych ludzi (bo
    > młodzi już nie rejestruja odbiorników),

    Mechanizm jest prosty - ściagają tych którzy kiedyś zarejestrowali
    odbiornik i abonamentu nie płacą, nachodzą tych co odbiornik mieli
    zarejestrowany ale wyrejestrowali (sprawdzają czy przypadkiem jednak
    tego odbiornika nie mają).

    Ale jeśli ktoś nigdy obiornika nie rejestrował to jest "poza
    systemem".

    --
    Pozdro
    Massai