  • Data: 2023-09-19 14:15:11
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Sep 2023 13:39:27 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    brązowych ani w paski nie widzę.

    Jedną? Czy to pasuje do 250 tys wiz?
    Choc jak tak policzyc do 38 mln ... wychodzi jeden czarny na 152
    Prawdziwych Polakow Katolików.

    W sklepie wiekszym, w tramwaju ... musialbym stanąc i policzyc :-)

    Za to ukrainski język to slyszę co chwila ...
    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,na-tych-osiedla
    ch-we-wroclawiu-slychac-juz-glownie-jezyk-ukrainski,
    wia5-3312-70554.html

    "Ilu Ukraińców mieszka obecnie we Wrocławiu? Tego nie wie nikt, bo w
    ratuszu nie znaleźli dotąd sposobu na policzenie obywateli tego kraju,
    którzy przyjechali do nas uciekając przed wojną albo po prostu za
    pracą.

    Ze statystyk Unii Metropolii Polskich wynika, że w maju 2022 roku we
    Wrocławiu mogło przebywać około ćwierć miliona Ukraińców - to blisko
    jedna trzecia mieszkańców miasta."

    A nawet bym powiedział prawie połowa, bo miasto liczy oficjalnie 600
    tys - plus jeszcze troche na przedmiesciach...

    "Od rozpoczęcia wojny do końca ubiegłego roku we Wrocławiu numery
    Pesel dostało 70 tysięcy obywateli Ukrainy, nieco ponad 20 tysięcy
    zameldowało się we Wrocławiu."

    20 tys to nie 250 ..

    "Sporządzane według różnych metod szacunki wskazują, że ukraińska
    mniejszość liczyła w 2021 r. co najmniej 100 tys. osób. W 2022 r. jej
    udział w całej populacji Wrocławia uległ podwojeniu"

    J.