  • Data: 2009-10-22 06:22:03
    Temat: Re: Waski chodnik i sklep
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...nie zwróciła uwagi na tę kratę.

    A nawet jakby zwróciła uwagę na tę kratę to co? Nie musi chyba zapoznawać
    się z jej konstrukcją i sposobem zamykania? Swoją drogą półmetrowy strzępek
    chodnika miedzy ścianą budynku a jezdnią to zakrawa lekko na XIX wiek ;-)

    > Chodzi mi tylko o aspekt prawny...

    Na mój gust to pani ze sklepu może Twoją koleżankę w nos pocałować. Że nie
    powiem dobitniej ;-). Niech sobie wymieni kratę na inną albo spowoduje
    poszerzenie chodnika.
    Blisko mojego domu jest duża firma, producent bodajże kartonów. Mają
    zajebistą bramę. Jest bardzo szeroka, a na dodatek ma tylko jedno skrzydło,
    uchylne. I to skrzydło przy zamykaniu zachodzi na jezdnię :-))). Jeżdżę
    tamtędy prawie co dzień i widzę, że po otwarciu nie jest ono zabezpieczane,
    ot stoi sobie. Ciekaw jestem kiedy przy jakimś silnym wietrze wywieje je na
    ulicę prosto pod jakiś samochód...