eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
    s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5d5a333b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d5a78f4$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qjdtok$5j2$1@gioia.aioe.org> <5d5aced4$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <f1H6F.13567$gu.13209@fx16.ams1>
    <5d5c54f7$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d5d195e$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <qjj6sn$n7e$1@gioia.aioe.org>
    <5d5d939f$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d5d94db$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2019 21:41:23 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d5d94db$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <5d5d9e63$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.7.106.210
    X-Trace: 1566416483 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17358 37.7.106.210:62541
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:788844
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.08.2019 o 21:00, u2 pisze:

    >>> Ba, a ciekawe jak jest, jak policjanci sa na pieszym patrolu... A moze
    >>> takie też zniknęły, bo są niebezpieczne? Poziom absurdu coraz wyższy.
    >> Pieszy patrolujący po śniegu, czy deszczu i błocie ma mniejsze szanse
    >> się wywrócić. Po za tym wystawia sie już raczej patrole zmotoryzowane,
    >> bowiem to praktyczniejsze. Patrol zmotoryzowany w razie potrzeby może
    >> zostać zmieniony w pieszy, ale jak odprawisz patrol pieszy, to w razie
    >> potrzeby taksówką nie pojadą na interwencję.
    > nie zawsze jest błoto, czyli deszcz i śnieg, nie wiem, czy słyszałeś o
    > zabójstwie pary z Niemiec kilka lat temu, zabójca uciekł rowerem, wolał
    > nie czekać na przyjazd kulsonów radiowozem:)
    >
    Wiele rzeczy w życiu słyszałem. Ale Twoja wyobraźnia i wiedza zawsze
    mnie inspirowała. Tylko ten watek jest o odmowie zorganizowania stałych
    rowerowych patroli, a nie o sensie patroli rowerowych samych w sobie.

    Patrol rowerowy jest wspaniała rzeczą tam, gdzie jest i tyle. Pomysł
    podjęcia pościgu przez patrol rowerowy za sprawcą zabójstwa uciekającym
    na rowerze jest wspaniałym pomysłem i bardzo nowatorskim. Ma jedynie
    kilka wad, których wydajesz się nie zauważać. Po pierwsze sprawcy
    zabójstw na rowerach rzadko wcześniej powiadamiają o miejscu planowanej
    zbrodni. Toteż może się okazać, ze "uzbrojony" w rower patrol będzie
    najpierw musiał w to miejsce dojechać, co zdecydowanie szybciej się
    PRZEWAŻNIE robi radiowozem.

    Po drugie, ten akurat na rowerze uciekał. A kolejny będzie hulajnogą,
    skuterem albo konno. Rozumiem, ze Policja ma być elastyczna i na
    radiowozie mieć również konia. No przecież raz na sto lat może akurat
    się przyda.

    Zatem wracając do meritum, patrol rowerowy się sprawdzi tam, gdzie się
    sprawdzi, ale trzeba mieć świadomość problemów z tym związanych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1