    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wapark , mandaty i TK.
    Date: Thu, 29 Jan 2004 20:46:46 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa224.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    kam <X#k...@p...onet.pl#X> napisał:

    >Przestaję Cię rozumieć.
    To już Twój problem. Ja odróżniam karę w postaci opłaty dodatkowej/
    podwyższonej (to na podstawie ustawy o drogach) od kary mandatu
    karnego (KW). Piszę na listę jak wyżej na nie na pl.rec.robotki-reczne

    >TK uznając że ustawa jest sprzeczna z konstytucją.
    A dokładnie jeden artykuł.

    >Takie to jasne? Ja miełbym pewne wątpliwości,
    Dla mnie jest to jasne i wątpliwości nie mam. Twoje stanowisko
    przyjmuję, ale dyskusji na ten temat nie podejmę.

    >mam inne zdanie
    Każdy ma prawo mieć. Szerokiej drogi ;-P

    >Tam, to sie wiele nie doczytasz...
    To tylko twoje prywatne zdanie.

    >A jaka jest różnica między grzywną wymierzoną przez sąd o orzeczoną
    >mandatem?
    W złotówkach żadna i niech tak pozostanie. Wydawało mi się, że
    posiadasz dostateczną wiedzę nt. prawa, by takich pytań nie stawiać.

    Artur Golański