  • Data: 2006-09-10 15:08:44
    Temat: Re: Wandalizm? niszczenie mienia? vs naruszenie nietykalnosci.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 17:01:31 +0200, Hikikomori San napisał(a):

    > Moze ma z kieszonkowego? Wplaci 500 a koles poplynie na 5000...

    Sąd nie zasądzi tak łatwo odszkodowania jeśli nie będzie miał ku temu
    podstaw. To nie jest Hameryka :))

    > A mnie caly czas intryguje co bylo na tych naklejkach ;)
    >
    > No bo chyba nie pokemony ;))))))))

    :)))
    Kiedyś stojąc w centrum W-wy zastałem na aucie naklejkę "PL" a pod spodem
    duże logo Coca-Cola. Widocznie jakaś jednorazowa akcja, na paru samochodach
    obok mnie też takie coś było. Na szczęście klej był świeży i łatwo dało się
    to odkleić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl