  • Data: 2006-11-25 20:43:34
    Temat: Re: Walka ze spoldzielnia - jakimi metodami - dlugie
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoja rada to doskonały sposób narażenia sie na dodatkowe koszty:
    > - demontażu anteny na swój koszt
    > - odsetek od niezapłaconego czynszu (bo jak rozumiem opłata
    > za antenę jest zawarta w czynszu)

    Dostali info? Ustosunkowali się? Jeśli nie, to czemu mam płacić za coś co
    nie działa?
    Miałem podobny problem z niedziałającym zimą ogrzewaniem. Fachowcy
    kombinowali z 5 razy i nic nie wykombinowali. Dostałem zniżkę w opłatach za
    CO, ale to mnie nie zadowalało, bo 16 st. w mieszkaniu to mróz. Toteż opłaty
    za CO zredukowałem do zera i przestałem uiszczać czynsz do czasu usunięcia
    usterki. Pół roku nie płaciłem nic.

    +inż.leva+