  • Data: 2008-11-04 19:05:24
    Temat: Re: Wady w fabrycznie nowym samochodzie
    Od: "Loko" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba ty nie wiesz co się dzieje na placach przeładunkowych i jak sa
    > przewozone samochody ... za nowy to ty płacisz ... jak go odbierasz z
    > salonu - a wcześniej nawet bys nie chciał znac jego historii

    No i w czym ma mi przeszkadzać porysowany i pomalowany na nowo samochód?

    Jak dla mnie to czepianie się z nudów. A może automat źle porysował i
    nanieśli drugą warstwę?
    W każdym razie nie mam pojęcia gdzie ma być tutaj wada... ale ja tego nie
    zrozumiem bo oprócz pierwszego samochodu wszystkie inne kupowałem max 15
    min.

    Loko