  • Data: 2004-08-15 00:52:53
    Temat: Re: Wadliwy sprzęt sportowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cfl5f2$2o05$1@news.mm.pl>, Mumin* wrote:

    > Wielkie dzięki. Gdzie wobec tego moge taki zapis znaleść? Chciałbym się
    > powołać na niego w razie problemów.

    A nie zostałeś o tym poinformowany w momencie zawierania umowy lub
    wcześniej? Jeśli nie to masz 3 miesiące nie 10 dni, ale pewnikiem mieli to
    w regulaminie z którym się nie zapoznałeś.

    Ustawa jest tu (Rozdział 2):
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=19

    --