    From: "Borygo" <b...@b...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada materiałowa szyby samochodowej
    Date: Wed, 22 Jan 2003 15:06:38 +0100

    Robert Tomasik wrote:
    :: Przemyślałem zagadnienie. Ja bym złożył w PZU wniosek. W końcu w
    :: postępowaniu cywilnym, obowiązek udowodnienia spoczywa na stronie
    :: dowodzącej. Ty udowodniłeś, że szyba jest zniszczona. Posiadasz na
    :: nią ubezpieczenie. Jak twierdzą, że to wada, to niech to udowodnią.
    :: Jak się zastanowię, to równie dobrze mogliby twierdzić, że spadło
    :: UFO, a za UFO winy nie ponoszą. I co? Będziesz powoływał biegłego,
    :: że to nie UFO? Złóż wniosek o odszkodowanie i niech Ci odpowiedzą na
    :: piśmie.

    Dzięki za rady jakie uzyskałem na tej grupie.
    Na razie sprawa wygląda tak, że zadzwoniłem do Fiata tam coś pozałatwiali i
    miałem dziś oględziny w serwisie i za kilka dni powinienem znać odpowiedź
    czy mi to naprawią na ich koszt. Szansa jest spora zwłaszcza, że samochód
    był regularnie serwisowany właśnie u nich.

    Pozdrawiam
    Bobryk Grzegorz