    From: "Asia Kopiczyńska" <a...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WM (dogłosowywanie po zebraniu wspólnty)
    Date: Thu, 29 Apr 2004 14:38:24 +0200

    > No to trzeba to podnosić na pierwszym miejscu w przypadku wniesienia
    > pozwu. Swoją drogą dziwi mnie jak administrator może twierdzić że
    > uchwała została przegłosowana w przypadku rozstrzygającego wyniku na
    > zebraniu...
    Też mnie to dziwi.

> [...]
    > zobowiązać zarząd do wyekzekwowania od administratora szkód jakie
    > poniosła wspólnota w wyniku jego bezprawnych działań (przecież musicie
    > zapłacić za te prace, prawda?) i do przeprowadzenia konkursu na nowego
    > administratora.
    >
    > Z drugiej strony taka "uchwała o nieistnieniu uchwały" też może być
    > przez kogoś zaskarżona; jedyną ostateczną formą z którą nikt nie będzie
    > dyskutował jest wyrok sądu. Trzeba też pamiętać o terminie 6 tygodni.
    >
    > Acha, macie zarząd wspólnoty? Zwracaliście się do niego? Co on na to?
    Mój mąż jest w zarządzie i własnie w skutek Jego interwencji dowiedzieliśmy
    sie o tym dogłosowaniu.
    Będziemy
    Użytkownik "Piotr Jachowicz" <p...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c6qs96$5tg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > pozwu. Swoją drogą dziwi mnie jak administrator może twierdzić że
    > uchwała została przegłosowana w przypadku rozstrzygającego wyniku na

    Też mnie to dziwi. Nie wiem co to za metoda "dogłosowywania". Poza został
    rozesłany protokól dostepny dla wszystkich.

> [...]
    > dyskutował jest wyrok sądu. Trzeba też pamiętać o terminie 6 tygodni.
    >
    > Acha, macie zarząd wspólnoty? Zwracaliście się do niego? Co on na to?

    Mamy zarząd i własnie od członka zarządu dowiedzialam sie, że dzis dostał
    wyjasnienie od administratora ktore przedstawiłam wcześniej.
    Bedziemy w takim razie dalej coś robic, bo niedługo podejmą za naszymi
    plecami kolejną uchwałe.

    Pozdrawiam
    Aśka