  • Data: 2008-10-21 10:52:52
    Temat: Re: WKU prawidlowe wezwanie
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 11:33, "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:

    > To już lepiej stawić się na wezwanie, ale... z adwokatem. Wyjdzie znacznie
    > taniej, niż dziura w życiorysie :)
    >
    > --
    > Lukasz

    Tylko zadnego wezwania nie ma. Bo to ze sobie wysylaja do ludzi listy
    to rownie dobrze moze ciocia z ameryki zyczenia wyslac. Albo pocztowke
    z Gdyni do Gdanska zeby 6 lat szla. Staram sie znalezc jakis przepis
    ktory zwalnia z obowiazku wyslania z potwierdzeniem odbioru albo ze
    "potencjalny powolywany powinien byl wiedziec ze ma sie stawic". I czy
    brak potwierdzenia dostarczeie powolaia jest wystarczajacy do
    wznowienia calego biegu.