  • Data: 2006-11-24 09:12:36
    Temat: Re: WKU... odroczenie
    Od: Grzesio <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hash napisał(a):
    > Przytoczę może na początek fragment tekstu ze strony mon - u
    > Ponadto, wojskowy komendant uzupełnień może udzielić poborowemu odroczenia z
    > (...)
    > Czy wie ktoś jak taka procedura wygląda w rzeczywistości? Czy gdybym zdobył
    > taką decyzję mogę się udać odrazu do wku z tym papierkiem i przerzucą mnie
    > do rezerwy na stałe??

    ale tam jest napisane : komendant MOZE udzielic ODROCZENIA
    czyli do rezerwy Cie nie przeniesie, moze ale nie musi Ci odroczyc
    sluzbe. Co do procedury to ja akurat korzystalem z odroczenia w
    zwiazku z nauka, bralem zaswiadczenie z dziekanatu i slalem
    poleconym (dostawalem odroczenie na rok, ale znam kogos kogo wzieli
    mimo studiowania).

    Grzesiek