  • Data: 2005-02-07 13:01:03
    Temat: Re: WKU, kolejny raz :)
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 lut o godzinie 03:03, na pl.soc.prawo, Pacynek napisał(a):

    > moja sprawa wyglada tak:
    > 2. "Dodatkowo" zycie mi sie troche bardziej pokomplikowalo...
    > Mam dziewczyne, ktora od dwoch miesiecy jest w ciazy. Ona na razie pracuje,
    > a ja nie.
    > Glownie z powodu nr 2 nie chcialbym isc do wojska.

    Właśnie z tego powodu powinieneś pójść odsłużyć swoją dolę.
    Jak dziecko dorośnie i będzie pytało:
    - tatusiu gdzie byłeś w wosjku?
    Co wtedy odpowiesz? Będziesz ściemniał?
    A tak odsłużysz, może i 'zasłużysz' i będziesz mógł z dzieckiem/dziećmi
    rozmawiać o armii, a potem bawiąc wnuki opowiesz jaki to dziadek był gieroj
    ;)

    --
    Herbi
    07-02-2005 14:00:52