    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU - czy może odmówić rozpatrzenia wniosku?
    Date: Sun, 15 Jan 2006 20:08:35 -0600

    Adrian wrote:

    > To wlasciwie byla nie odpowiedz, a notatka, na ktorej nie bylo napisane
    > nic o odwolaniu.

    Masz to na papierze? Ma to jakiś numer dziennika korespondencji, jakiś
    tytuł, ktoś się pod tym podpisał?

    Sek w tym, ze podanie nie zostalo oddalone, ale uznane
    > za... brak mi okreslenia... niezasadne? Nawet nierozpatrzone.

    No to powinieneś dostać odpowiedż z uzasadnieniem dlaczego twój wniosek
    jest niezasadny i pozostał nierozpatrzony.

    To ma być czysto i wyraźnie napisane, że to jest odpowiedź na twoje pismo.

    > Probowalem grzebac w ustawie o powszechnym itd., ale niczego pomocnego
    > nie dopatrzylem sie w tym temacie dlatego pytam czy maja prawo nie
    > rozpatrzyc, co by po prostu oznaczalo, ze mylnie zinterpretowalem przepisy.

    Wszystko zależy od tych dat, co kto i kiedy kończy te 24 lata.
    Nawet jak mylnie zinterpretowałeś przepisy to powinienes dostać
    odpowiedź z WKU z uzasadnieniem dlaczego twoje pismo jest bezsadne.

    > Takowe odwolanie zlozylem powlujac sie na ten zapis i dostalem w piatek
    > telefon z WKU, ze kolejna odmowa (WSW), etc., zebym przyszedl i podpisal
    > ze rozumiem lub zlozyl kolejne odwolanie... co w sumie mi pasuje, bo nie
    > dostaje zadnego poleconego, ani terminu i moge sobie (teoretycznie lub
    > tylko na moje "widzimisie") skladac do konca zycia...
    >
    > Adrian

    Na oficjalne pismo masz dostać oficjalną odpowiedź.
    Idź do WKU i zobacz co tam znowu wyszkrobali.
    Powiedz, że chcesz oficjalną odpowiedź.
    Jak nie dostaniesz to pisz do Sztabu wojewódzkiego, że komendant WKU
    obija się z udzieleniem odpowiedzi na twój wniosek.