  • Data: 2003-12-22 22:49:36
    Temat: Re: WKU, absolutorium, przeniesienie do rezerwy
    Od: "latet" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tz domyslam sie ze powolanie ale przyznam ze nie rozumiem..

    Nie, nie powolanie...
    Mam 32 lata...... i wlasnie mnie oficjalnie przeniesiono do rezerwy.
    Ale jednoczesnie wreczono karte mobilizacyjna, z przydzialem
    do takiej to a takiej jednostki. Nigdy w wojsku nie bylem.

    Karta M. ozancze tyle, ze nie zapomną o mnie.....
    i nie znam dnia ani godizny, kiedy moga mnie zawezwać.

    No i oczywiscie - jak sama nazwa wskazuje - w razie ogloszenia
    powszechnej mobilizacji, to juz sam musze sie zglosić do
    wyznaczonego punktu.

    Cale zycie czulem sie 100% cywilem, a na starosc to juz nie jest takie pewne
    :-(

    latet