  • Data: 2003-06-25 08:00:35
    Temat: Re: WKU a zycie (bylego:)) studenta
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przed
    > tym

    > spokojnie baw sie na wakacjach

    Ja bym taki spokonjy nie był, zgodnie z ustawa mogo Ci studia przerwac
    zwlaszcza zaoczne i np na zajecia bedziesz dostawal przepustki.
    Co do okresu to takiego nie ma, moga Cie "dokoptowac" do poborow wiosennych.
    Jest kszta nadzieji ze do tego nie dojdzie bo MON nie ma $

    Pozdr i zycze udanych wakacji.