    From: "Piotrek." <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU a przerwa w studiach
    Date: Fri, 16 Feb 2007 18:14:26 +0100

    Użytkownik "eLeM" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:er4jaf$ndo$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanko odnośnie tego co należy zrobić aby nie dostać "biletu",
    > sytuacja przedstawia się w następujący sposób:
    >
    > Obecnie jestem studentem jednak za miesiąc już nie będę tym samym nasze
    > kochane wojsko może zaprosić mnie do siebie jednak ja planuje kontynuować
    > naukę na studiach magisterskich, jednakże nigdzie nie zostane przyjęty
    > gdyż nie ma naboru i muszę czekać do października. Czy muszę złożyć jakieś
    > podanie o odroczke czy należy zrobić coś innego aby migąć się przed wojem
    > przez pół roku :(

> [...]

    twoja obecna uczelnia musi w ciagu 14 powiadomic WKU ze juz nie studiujesz.
    Co zrobi WKU, to juz loteria....
    Nie masz zadnej uczelni w okolicy, ktora robilaby nabor w lutym?
    Moze w innym miescie, zaplacisz za jeden semestr i masz z glowy.

    Podanie do WKU mozesz zlozyc, jednak oni nie musza go uwzglednic,
    nawet nie wiem czy moga.

    pzdr
    piotrek